وبلاگ

واردات سی ام سی

واردات سی ام سی

دلایل واردات سی ام سی؟

همواره دلیل اصلی واردات کالا از جمله سی ام سی، مقرون به صرفه بودن واردات آن نسبت به تولید است. همچنین عدم وجود و یا هزینه بالای مواد اولیه برای تولید نیز می تواند دلیل موثر دیگری برای آن باشد.

واردات سی ام سی

واردات سی ام سی از چه کشور هایی صورت می گیرد؟

سی ام سی وارداتی از کشور های گوناگونی وارد می شود  اما همه ی این سی ام سی های وارداتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند مخصوصا در حوزه خوراکی که حسایست بالاتری در آن وجود دارد. با وجود سابقه طولانی شرکت امیران شیمی پارس در حوزه واردات سی ام سی و شناخت خوب این بازار، کشور ها و برند هایی که مورد تایید ما هستند و مشتریان ما از کیفیت آن ها اطمینان خاطر دارند شامل:

  • سی ام سی صنعتی KEMFIX ترکیه
  • سی ام سی صنعتی Satex 1000 ترکیه
  • سی ام سی صنعتی SUNETSU ژاپن
  • سی ام سی خوراکی SUNETSU ژاپن
  • سی ام سی خوارکی Shandong چین

قیمت سی ام سی وارداتی

از آنجا که تعداد شرکت های بازرگانی و همچنین شرکت های واسطه در تمامی حوزه ها از جمله مواد اولیه شیمیایی بسیار زیاد است، همواره قیمتی که به متقاضیان این محصولات داده می شود دارای رنج زیادی است، هر چه مشتری به دست اول خرید نزدیک تر باشد بدون شک قیمت پایین تری دریافت می کند، اما امروزه با پیشرفت منابع ارتباطی پیدا کردن دست اول فروش محصولات، دیگر مثل سابق کار دشواری نیست.

دومین پارامتر تعیین قیمت در این بازار دلاری، تغییر نرخ قیمت دلار در زمان وارد کردن محصول می باشد به همین دلیل است که با افزایش قیمت دلار ، قیمت محصولات وارداتی از جمله سی ام سی رشد چشمگیری پیدا کرد.

سومین پارامتر موثر بر قیمت سی ام سی وارداتی، تغییر قیمت از جانب کارخانه های تولید کننده آن در کشور مبدا می باشد که خود آن می تواند دلایل زیادی از جمله تغییر قیمت مواد اولیه استفاده شده در تولید، هزینه های جانبی کارخانه و همچنین تغییرات روند بازار های جهانی و… داشته باشد.

نکات مهم در خرید سی ام سی وارداتی

در ابتدا گفته شد که کلیه سی ام سی های وارداتی دارای کیفیت یکسانی نیستند پس بهترین معیار برای سنجش کیفیت آن ها بحث تجربه و شناخت می باشد، لذا به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه برای انتخاب محصول، به اطمینان خاطر هم از برند محصول و هم شخص و یا شرکت فروشنده آن محصول نیاز است.

دومین موضوع که قبل تر اشاره شد بحث قیمت است که برای آگاهی از آن بهترین رویکرد گرفتن استعلام قیمت از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد.

در آخر مهمترین موضوع اصالت کالاست که با توجه به سوابق هر شرکت و اعتبار آن در بازار میتوان از آن مطمئن شد.

نکات مهم خزید سی ام سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *