وبلاگ

خرید سی ام سی خوراکی و صنعتی

خرید سی ام سی

معرفی برند های برتر سی ام سی خوراکی و صنعتی

با توجه به تعداد زیاد شرکت های تولید کننده خرید سی ام سی صنعتی و خوراکی و تنوع آنالیز های این محصول همواره انتخاب یک جنس مرغوب با کیفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه کار دشواری است.

در قدم اول می بایست نوع گرید مناسب باتوجه به ویژگی هایی که از سی ام سی مد نظر داریم مشخص کنیم در مقاله ای با عنوان “ویژگی های سی ام سی در گرید های مخلتف و موارد مصرف آن” جزییاتی نظیر موارد استفاده از سی ام سی هم در گرید صنعتی و هم در گرید خوراکی عنوان شده که میتوانید مطالعه فرمایید.

بعد از مشخص شدن گرید مدنظر می باییست آن را با آنالیز محصولات مطابقت داده و محصولی را که بیشترین همخوانی با آن را داراست انتخاب کنید. با توجه به سابقه طولانی و تجربه کارشناسان امیران شیمی پارس، به شکل کلی میتوانیم یک دسته بندی ساده تر اما کاربردی خدمتتان ارائه نماییم که به شکل زیر میباشد.برند های سی ام سی

برند های پرفروش در سی ام سی صنعتی

در گرید صنعتی مطرح ترین برندهایی که مشتری هم از کیفیت هم از تنوع راضی بوده برند سانستو ژاپن و برند کمفیکس ترکیه می باشد. ویژگی های هریک از این محصولات به شرح زیر است:

  1. سی ام سی صنعتی سانتسو: این cmc دارای ویسکوزیته 3300-2700 می باشد و میتوان گفت پر کاربردترین سی ام سی در بین سایر برند هاست چراکه دارای ویسکوزیته بالا بوده و همچنین کیفیت آن از طرف مشتریان تایید شده است. با توجه به خرید مشتریان صنایعی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته شامل: گل های حفاری، زغال، پارچه تریکو، بلکا، الیاف چوب، چسب و رزین، روغن زیرکار، پرایمر، پودر ماشین لباس شویی، صنعت لاستیک و لنت خوردو و… میباشد.
  2. سی ام سی صنعتی کمفکیس 9000 و کمفیکس پریمیوم: کفکیس 9000 با ویسکوزیته 1200-700 و با رنگی کرم رنگ و کمفیکس پریمیوم نسخه ممتاز همان کمفیکس 9000 با ویسکوزیته 1800-1200 و با رنگ سفید تولید میشوند و در صنایع فوق که برای سی ام سی صنعتی سانتسو ذکر شد مورد استفاده قرار می گیرند با این تفاوت که یک میزان استفاده آن ها در حجم مشخص می بایست بیشتر باشد چرا که از ویسکوزیته پایین تری برخوردارند.
  3. سی ام سی صنعتی واتکس و ساتکس: این دو محصول به ترتیب محصول کشور ژاپن و ترکیه می باشند و هر دو دارای ویسکوزیته 1000-700 می باشند و در صنایع نساجی و الیاف، بلکا، رنگ و رزین، شوینده و صابون، کاغذسازی و مقوا، چسب و سموم آفتکش مورد استفاده قرار گرفته اند.

برند های پرفروش در سی ام سی خوراکی

در گرید خوراکی برند های سانتسو ژاپن، شاندونگ چین و یک برند داخلی با مجوز سیب سلامت به نام کوهرنگ در بازار مقبولیت خوبی دارند. ویژگی های هر یک شامل موارد زیر می باشد:

  1. سی ام سی خوراکی سانتسو: این cmc دارای دو ویسکوزیته متفاوت می باشد که کاربرد های مجزایی دارند، یکی ویسکوزیته 2400-1700 که در تولید سس، ماست، کیک، کلوچه، بستنی سنتی و قهره و… استفاده می شود یکی هم ویسکوزیته 4000-3000 که با توجه به خالص سازی بیشتر شفاف تر بوده و در تولید آبمیوه، پالپ میوه، اسانس ها و حتی در صنعت کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار گرفته است.
  2. سی ام سی خوراکی شاندونگ: این cmc دارای ویسکوزیته 3000-2500 بوده و در صنایع تولید آبمیوه و اسانس ها وهمچنین صنعت کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار گرفته است.
  3. سی ام سی خوراکی کوهرنگ: این cmc دارای ویسکوزیته 4000-3000 بوده و در صنایع تولید آبمیوه و اسانس و بستنی و… مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت سی ام سی 

همواره برای خرید سی ام سی و یا هر محصول دیگر علاوه بر کیفیت و سلامت کالا قیمت موثر ترین موضوع در خرید می باشد. در این رابطه مقاله ای با عنوان “قیمت سی ام سی” نوشته شده که برای خرید سی ام سی میتوانید پارامتر هایی که مدنظر دارید را بررسی کنید و بر اساس آن انتخاب موثر تری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *